søndag 25. januar 2009

Bøker lest i 2008

Obs, da er jeg altså i gang....
Dette er noe jeg har tenkt på lenge, og planen er altså å skrive om de bøkene jeg har lest og leser. Jeg kommer først til å legge ut korte anmeldelser av noen av bøkene jeg har lest i 2008, og så går jeg løs på de bøkene jeg leser nå. Og forhåpentligvis blir anmeldelsene lengre etterhvert :-)

Bøker lest i 2008:
  1. Zahir av Paolo Coelho
  2. Boktyven av Markus Zusak
  3. Drømmehjerte av Cecilia Samartin
  4. Señor Peregrino av Cecilia Samartin
  5. Afrodites basseng av Gert Nygårdshaug
  6. Vågestykket av Vigdis Garbarek
  7. Fortellernes Marked av Gert Nygårdshaug
  8. Øya av Victoria Hislop
  9. Havets Katedral av Ildefonso Falcones
  10. Marions Slør av Roy Jacobsen
  11. Kjærlighetens historie av Nicole Krauss
  12. Statsministerkuppet av Harald Berntsen
  13. Skuddene i Tiblisi av Kristin Valla
  14. Fra prat til resultat – om lederskap i hverdagen av Gunnar Ekmann
  15. Isprinsessen av Camilla Läckberg
  16. Predikanten av Camilla Läckberg
  17. Steinhuggeren av Camilla Läckberg
  18. Ulykkesfuglen av Camilla Läckberg
  19. Tyskerungen av Camilla Läckberg
  20. Heksen fra Portobello av Paulo Coelho
  21. Se meg, Medusa av Torkil Damhaug
  22. Hvordan organisasjoner fungerer av Dag Ingvar Jackobsen og Jan Thorsvik
  23. De åtte av Kathrine Neville
  24. Tyvene av Knut Faldbakken
  25. Der vi engang gikk av Kjell Westö
  26. Livstid av Liza Marklund
  27. Lesesirkelen av Elisabeth Noble
  28. Hodejegerne av Jo Nesbø
  29. Solen over slekten Scorta av Laurent Gaude
  30. Lykkeformelen av Ingrid Berglund
  31. Selvfølelse nå! Av Mia Törnblom
  32. The Thirteenth Tale av Diane Setterfield
  33. Flykt, måne av Torkil Damhaug
  34. Stjernetasten av Benoîte Groult
  35. Ved elven Piedra satt jeg og gråt av Paulo Coelho
  36. Små sitroner gule av Kajsa Ingemarsson
  37. Stikk av og bli borte lenge av Fred Vargas
  38. Adresse 31 Dream Street av Lisa Jewell
  39. Belladonnadokumentet av Ian Caldwell og Dustin Thomason
  40. Coaching av Amanda Vickers og Steve Bavister
  41. Den hemmelige nattverden av Javier Sierra
  42. Engelen fra Helvete av Christopher Moore

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar